lördag, december 05, 2009

Mjaa..

Jag var inte så känslofylld som jag trodde att jag skulle vara under filmen igår...Då jag läste boken så grät jag som ett litet barn i slutet av densamma, men filmen hade inte samma effekt. Vilket är konstigt för man tycker ju att då man ser det så blir det mera påtagligt? Nåväl, filmen var annars nog bra och välgjord. Det fattades ju en hel del, som det nu alltid gör då man gör en film av en bok men man hade lyckats få med det väsentligaste ändå! :)

Jag börjar få seriöst leidon av min snuva. Min näsa envisas med att vara stockad och det luktar var eller nåt annat äckligt hela tiden... :( Jag har ju tagit det freakin lugnt i över en vecka nu! Ska det inte gå över? Va?

Slutligen vill jag också passa på och framföra ett tack till den finska staten som igår återbetalade pengarna dom lånat av mig! Så, tack staten för ett gott samarbete!

Återkommer!

5 kommentarer:

  1. Grattis! Låter som att staten var lite generösare med dig än med mig som fick 15€ i återbäring...

    SvaraRadera
  2. Jenny: Heheh, jo lite generösare faktiskt! :) 56 gånger generösare faktiskt :D

    SvaraRadera
  3. ja, jag tackar också staten som verkar varit lika generös emot mig som mot dej L (och till och med liiite mera generösare). Staten får lära sig ge Jenny mer pengar till nästa år :).

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Jamen Va roligt för dig då också! Julklappspengar? En resa? Eller kanske bara spara? :)

    SvaraRadera
  5. tror det blir en ny dator! jag är i stort behov av en. Men en mac eller PC. Tills jagkommit på vad jag vill ha så är det spara som gäller.

    SvaraRadera