fredag, januari 29, 2010

And the award goes to...

Jag har fått en utmärkelse! En bloggutmärkelse av Linda!
Tack Linda! Vad rodnande glad jag blev! :)

Alldeles strax ska jag skicka utmärkelsen vidare, men först:

Så här gör man:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award!


7 "intressanta" fakta om mig själv:


1. Jag läser Kalle Anka, Runner's World, Juoksija och Vetenskapsmagasin och böcker (Dan Brown, Robin Cook och i den stilen). Mycket intressant.

2. Min mormor har beställt Kalle Anka i över 50 år nu. Vilket alltså indirekt är en intressant sak om mig eftersom jag är momis barnsbarn! :)

3. Då jag var liten övertygade jag mina kompisar om att om man blir kittlad tillräckligt mycket blir man immun mot det. Aijaa, trodde dom på mig!

4. Min hud helnar inte normalt om det av orsak eller annan måste sys ihop. Ärret växer och blir rött och fult. Det kräver jobbig behandling eller flera flera år innan svullnaden och rodnanden lägger sig och ändå lämnar det ett fult ärr efter sig.

5. Jag och min vän Heidi byggde egna myrstackar ute i skogen då vi var små. Detta genom att fylla ett ämbar från en större myrstack och sedan hjälpa dom emigrera ut i världen.

6. Jag var stenhård hip-hop:are i högstadiet. Med afro-krull, byxor med häng och allt.

7. Jag önskar att jag vore mera sådan som jag vill vara.


JAG VILL DELA UT 7 BLOGGAWARDS TILL:

1. Heidi, som skriver med hjärtat.

2. Kaaja, för att hon är så himla tuff.

3. Jenny L, med aptit på livet och en av de mest positiva människor jag råkat på.

4. Jenny H, hon är tjejen med stort T. Allt vad man kan önska sig i en kvinna!

5. Tomas, även om hans babbel blivit lite mera sällsynt så är det ändå hög kvalité på det.

6. Beatrix, hon har välsignats med skrivandets gåva.

7. Sofie, en glad, positiv och gedigen löpare.

P.S. Jag skulle definitivt kunna dela ut awards till ytterligare ett flertal bloggare, men 7 är dessa nu. D.S.

3 kommentarer:

  1. Tack för awarden och de fina orden :)

    SvaraRadera
  2. Oj TACK Liza för de fina orden! Du gjorde min dag,helt klart. DU är tjejen med stort T! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jenny & Jenny: "Och hon talade blott från sitt hjärta och menade vartenda ord!" :)

    SvaraRadera