fredag, april 10, 2009

Skärtorsdags-mums

Åååh, vad vi mumsade och njöt av tillvaron igår! Sambon hade kommit hem tidigit från jobbet och hade röjt undan en hel massa här här hemma, han hade även diskat och tvättat kläder! Nog är han snäll! Han hade också varit och handlat fina köttprodukter från Hallen som vi får ta del av under helgens lopp!
Igår åt vi nötinrefilé biffar med en mycket lyckad Bernaìsesås och ett passande vin till törsten. Därefter blev det Brieost med pepparkakor och ännu senare, slog vi på stort, och delade på en Toblerone! :) Jätte smaskigt!

Eftersom jag var längre på jobbet igår och sedan for via Linda och hälsade på en sväng och ännu efters det var jag och handlade, blev det ingen torsdagsträning igår. Det skulle ha varit 8 km lugn distandlöpning följt av styrketräning, och eftersom det inte blev av igår och det istället förtärdes mycket av det goda så tror jag faktiskt att det blir 10 km distanslöpning idag! Men det tar jag först på eftermiddagen, jag ska nämligen hälsa på mamma och hennes manvän förrän de åker iväg över påskenhelgen.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar