tisdag, februari 02, 2010

Yrväder och andras barn

Värsta snöyran där ute hörni! Om jag skulle ha varti kvick och smart så skulle jag ha knäppt en bilde före jag for hemifrån så att ni skulle ha fått se hela spektaklet, men nu var jag ju inte det då... Men det snöar och yrar som bara den där ute!

Träffade några av mina favortiflickor igår kväll! Barn är så mysiga, knäppa och roliga! Speciellt andras barn, om de blir ledsna och kinkiga och man inte riktigt vet vad man skall göra får man säga, "nå men liten, gå till mamma". Man får själv all funtime med ungarna och sedan får mamma sköta om det där mindre roliga. :)

Om det fortästter att yra såhär hela dagen finns det knappast någå spår att skida i...hmm, det får blir styrketräning då tror jag.

Ja, ja. Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. ja, det var ett väldigt kort skift på 3 timmar:) Sedan åker jag tillbaka vid 3-tiden och jobbar tills vi stänger igen.

    SvaraRadera