torsdag, februari 17, 2011

Begär?

Gissa om jag hade lust att förklara mig för tanten i kassan idag?

"Ja, det var nio stycken plattor det!" sade, tanten.
Heheh.

Ja, jag är som sagt sista dagen på mitt nuvarande jobb imorgon och då bjuder jag alla på choklad!

Ingen träning idag eftersom jag just kom hem från butiken och dit for jag raka vägen från jobbet. Det är mycket som man ska hinna blir klar med.

Jag får dock avsluta denna arbetsvecka med seriöst mycket choklad och avrunda sedan med Badminton och en liten löprunda (bara jag hinner dit i tid).

Hur mycket choklad är för mycket egentligen?

8 kommentarer:

  1. Dagar som dessa önskar jag att jag arbetade på din snart gamla arbetsplats :) Än en gång, GRATTIS till nya jobbet!

    SvaraRadera
  2. Hur mycket choko som är för mycket vet jag inte. Men jag blev nyfiken på vad du ska börja jobba med nu. Har du skrivit om det här så har jag missat det :)

    SvaraRadera
  3. Ojojoj, med tanke på att jag inte ätit choklad på hela månaden, fick jag ett otroligt sug för att vikariera på din arbetsplats idag. Men det är för sent nu. Jag säger förresten som Tomas, jag har helt missat var du ska börja jobba. Berätta, berätta :)

    SvaraRadera
  4. Heidi: Tack snälla! Det lite spännande nu! :)

    Tomas: Nej jag har inte skrivit det. Jag ska börja jobba med fondbokföring. Nya grejer för mig! Spännande och intressant! :)

    Cecilia: Jepp! :)

    Jill: Va duktig du är!!!! Trots min LCHF-livstil så äter jag nog choklad. Oftast är det då frågan om en eller två bitar 70% choklad, men utan kan jag icke leva! :)
    Fondbokföring var det alltså! :)

    SvaraRadera
  5. Låter kul med nya utmaningar. Mitt tidsbundna kontrakt tar slut i april, men som tur har jag några andra grejer på G. Det är alltså intressant att se vart världen tar en. Man vet aldrig i vilken riktning karriären far. Lycka till med fondbokföringen!

    SvaraRadera
  6. Vad kul! Choko och ett nytt jobb är en perfekt kombination. :)

    SvaraRadera
  7. Jill: Ja det är det också! Hoppas du hittar nåt skoj du med! :)

    Hannah: Nå älä! :)

    SvaraRadera