fredag, juni 26, 2009

I´m sorry, liksom...

Jag beklagar verkligen denna oförlåtliga blogtorkka som råder här i mitt lilla hörn av världen just nu! Grejen är den att jag inlett min semester idag och har alltså haft en massa jobb att sköta undan på arbetsplatsen så att de inte lämnar och hänga eller blir någon annans börda under min frånvaro. Sedan, när jag äntligen kommit hem, har jag varit ute och tränat, hälsat på bebibsar som kommit till världen och emigrerade vänner som kommit till Finland och hälsat på...och om jag därtill haft en lite stund över till att, låt oss säga, blogga lite så har någon suttit och pantat på datorn!
Mhm, okej nu har jag skyllt ifrån mej tillräckligt tycker jag!

Det kommer att råda lite mera bloggtorka här ett par dagar framåt, för jag och Sussu åker nämligen iväg ut till skären (sommarstugan) för att få en ordentlig start på semestrandet! Ååhhh, vad jag längtar!! Det råder värmebölja här för tillfället med duktiga +27 grader Celsius och varmare lär det kunna bli under helgen...spännande! Skäri-liv kan sitta ganska bra under en dylik era; slappa i solen, simma i havet, spela spel, äta, dricka och ha skoj!

Ok, jag ska återgår till att steka mina specialplättar som jag ska med till villan där dom får förtäras tillsammans med jordgubbsgrädde (lagat på grädde och rikgtia jordgubbar, inga "halvfabrikat" så att säga)!

Skorna, mina fina Asics Kinsei, var väldigt tunga faktiskt men jag vänjer mej nog, det gjorde jag med dom tidigare doijorna också och dom kändes väldigt klumpiga i början. Helt fantastiskt stötdämpning är det i dom också, definitivt värda den "extra" tyngden!

Ha en riktigt skön helg! Och må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar