måndag, juni 22, 2009

My brand new Kinseis!

Hallååå! Äntligen vardag igen va? Ännu idag blev det ätit en massa onödigt, då man bjöd namnsdagsgodis på jobbet och sedan var det födelsedagskalas på kvällkvisten då favoritens far firade fyllda år...men nu, nu är det slut på gottandet! Jag känner nuförtiden genast i kroppen då det uppstår ett överflöd av gifter och onaturliga ämnen och nu får jag betala för det genom att må dåligt och känna mej som en upplåst korv!

Anywho...jag har införkaffat mej ett par Asics Kinsei! :) Check it out alltså! Är dom inte vackra?


Och jag hade världens tur...i vanliga fall går dessa loss på 229€ och nù fick jag dom till kampanjpris på 139€!! Dessa är ett par extremt dämpande skor, vilket är bra eftersom jag springer på asfalt så gott som hela tiden och så är dom stadiga till tusen! Enda dåliga med dom är att eftersom de i huvudsak är dämpande skor så är dom lite tyngre än vad jag hade velat men de uppfyllde största delen av mina krav, enligt följande

- bred (X)

- dämpande (X)

- relativt lätt

- lätt pronation

- rullande (X)

- under 200€ (X)

så det får "la gå" så att säga... jag måste ju helt enkelt skaffa mej ett par andra skor då om de inte är bra, jag provar mej fram! Imorgon ska jag köra in dom med en lugn 7-8km löprunda!

Så det så!

Peace!

4 kommentarer:

  1. Ah!! Asläckra! Dedär springer du nog långt med! :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. jättefina!! och asics :)!
    du har nog slagit till på samma par som min syster har gjort. Sjlv är jag rådvillig vilka skor jag skall ta denna gång. Brukar ju alltid smälla till och köpa skorna på rea eftersom de ändå är dyra fastän de är på rea.Uner Jukola helgen höll ja på att smälla till på ett par nya kayano för de vr till ett nästan oemotståndligt pris men på något sätt höll jag mig tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Ursnygga löparskor, hoppas du skriver hur de var då du har testat dem. Själv köpte jag ett par Adidas i våras och har varit supernöjd med dem. Har aldrig haft så bra löparskor.

    SvaraRadera