tisdag, mars 09, 2010

Dag II

Är hemma idag ännu. Jag har stegring ännu och har fortfarande inte fått matlusten tillbaka. Hur länge ska det månne räcka innan den återvänder?
Sov största delen av gårdagen och hällde i mig 1,5l CocaCola Zero.

Då jag kom hem från hälsovårdaren igår lade jag märke till istapparna som hänger från grannhusets takkant...Skulle inte vilja vara i närheten då de där tappar sitt fäste om kanten...

Det var ju förresten Internationella kvinnodagen igår.
Dagen till ära fick jag fick faktiskt lite blommor, av känd men icke nämnd... :)

Och till min stora glädje verkar det som om Sofie hakar på Kivitippu Ultra 2010! :D
Nån mer som känner sig manad? Det finns som sagt flera distanser att välja mellan! Sommarlöpning i vacker miljö kring nedslagskratern som bildades för ca. 73 miljoner år sedan och är Södra Österbottens största sjö! Det blir toppen!

5 kommentarer:

  1. nu får du ta o krya på dig!!!vi ska ju spela imorron :/ visst?

    SvaraRadera
  2. S: Ja det ska vi nog. Har ingen stegring längre men är lite svag bara. Det kanske inte blir vårt bästa pass hittills men nog ska det bli ett pass i alla fall! :)

    SvaraRadera
  3. hoppas det ger med sig snart.Vad fina blommor du fick. Jag köpte blommor åt min mor också men mest för att det även var hennes födelsedag!

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Tack nog gör det det nog (konstigt uttryckt, "det det"), ska nog iväg och jobba imorgon! Vad trevligt att fylla på kvinnodagen! Alla firar! :D

    SvaraRadera
  5. Ja alla firade just min mamma i går och det var många som flaggade åt henne också.:)
    jo min kusin (en han dock) fyller också år den 8 mars och mamma är faster åt honom. Kusinens mamma fyller år på samma dag som min storasyster (belv dethär klart och tydligt nu?). Det tycker jag är lite påträffat.

    SvaraRadera