tisdag, augusti 02, 2011

En liten, liten länk

Det blev en kort lugn länk idag. Högst antagligen den sista, ifall jag inte hinner/lyckas klämma in en 15 minuters lunk ännu imorgon.

Distansen var anspråkslösa 4,8 km. Kring 30 minuter. Benen kändes lätta men jag får inte ordning på andningen. Jag hittar ingen rytm. Antar att jag kanske är nervös? I vanliga fall brukar jag faktiskt hitta rytmen först efter4-5 km, så kanske jag är lite för övertänd bara? Ja, kanske. Hoppas.

Foten gör surprize, surprize, inte ont längre, men nog ska jag väl hitta någon krämpa här eller där ännu innan det bär iväg?

Väderprognosen är fortfarande väldigt dyster. Regn. Inte ens växlande molnighet, nej. Bara ett jämnt mörkt moln och regn. Allright, det är bara tisdag ännu.

5 kommentarer:

  1. Ta det lugnt liza nu. Det är så tråkigt så tråkigt att jag inte kommer till Kivitippu men jag kan inget åt de. Jag försökte mig på en långlänk i dag och jag har fortfarande problem med andningen och mina låsningar. Suck och typsikt när man ställt in sig på något.

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Oj nej, va synd att du inte kommer. :(
    Vädret lär ju inte bli det bästa dock så kanske du har tur i oturen...
    Vi återkommer! :)

    SvaraRadera
  3. Massor av lyckosparkar! Det kommer gå huippubra! :)

    SvaraRadera