tisdag, december 06, 2011

Det var så dags då...

...japp. Imorgon sticker jag mot det största äventyret hittils i mitt liv! Marathon på Hawaii! Hur coolt som helst!

Jag ska göra mitt bästa med att uppdaterea hur det går där men det är alltså på söndag det gäller! Starten går 05:00 lokal tid, dvs. 17:00 finsk tid. Ni kan ju hålla en tumme om ni håxar på det! Vädret på Race day verkar bli mulet med chans till regn. +20C klockan 05:00 och upp till 24 under dagens lopp. Rätt hård vind dock upp till 12 m/s. Men definitivt hellre så här än klart solsken.

Må bäst nu så länge och ha en God Jul ifall jag inte får till någon uppdatering här på bloggen!


Avslutar med finnisher-bilder från några (störtsa delen) av mina lopp! :D


Kivitippu Ultra 2011

Rom Maraton 2011



Botnia Vasan 2010

Vasa Halvmaraton 2010


Lakeus Halvmaraton 2009


Helsinki City Marathon 2009



Ha det bäst!

13 kommentarer:

  1. Jag hejjar på dig!! Som alltid. :) Ha en skön semester också. Kram och god jul!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till vännen! Vi hejjar på dig. Ha en skön resa och jul!

    SvaraRadera
  3. Lycka till!! Så coolt med maraton på Hawaii! Hur länge blir du där på semester sen?

    SvaraRadera
  4. Ha en härlig resa och lycka till med löpningen!

    SvaraRadera
  5. Ha det så bra och lycka till!

    SvaraRadera
  6. Oj va härligt!! Stort lycka till imorgon!!

    SvaraRadera
  7. Det var alltså jag som just var anonym i misstag

    SvaraRadera
  8. Vad duktiga ni var! Bra jobbat!!!

    SvaraRadera