onsdag, december 14, 2011

Personbästa i paradiset!

ALOOOOHAAAA!

Tusen tack för alla lyckönskningar och gratulationer!
Förutom det faktum att jag faktiskt befinner mig i paradiset på jorden så har jag även lyckats springa personbästa på maratondistans!
4:39:18!
Hur coolt är inte det?
Detta tack vare min personliga hare som drog på in i det sista!

Här på hawaii bor världens vänligaste människor, på riktigt! Vädret är toppen med minst +25C, solsken, 30-sekunders Regnskurar och regnbågar varje dag!

Vi har förutom maraton-loppet varit på Luau, beachen, pearl harbor, sett delfiner och knölvalar (!!!) och snorklat! Det är galet kul här! Vaknar före 06:00 varje dag och somnar kring 21...men det ärhelt ok för det gör typ alla andra med! Vissa restaursnger stänger redan 20:30 så...inte mycket till nattliv, You got to catch the wawes dudes!

Nåväl. Nu återgår jag till paradiset och återkommer antagligen först då jag kommer hem!

Ha det bäst så långe!

Mahalo!

11 kommentarer:

  1. Tjohooo! Klart du springer personbästa i det paradiset! Grattis grymmaste Liza!
    ÅÅÅ - du verkar ha gjort så mycket som jag ville göra men inte hann med. Jag kommer att ha morkkis resten av livet över att jag inte var längre än 4 dagar på Hawaii... :(

    Ha en härlig fortsättning! Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, grattis! Det låter som om du skulle ha det fantastiskt på alla sätt, så njut för fullt.

    SvaraRadera
  3. Grattis till PB! alltid skoj att läsa om sånt. =)

    Och låter riktigt nice där, och jag förstår att där bor världens vänligaste människor, man kan ju inte vara bitter och inåtvänd om man har toppen väder konstant =D

    Njut ordentligt!

    SvaraRadera
  4. Härligt, härligt, härligt! Jag kollade upp din tid redan på honolulu-sidan, helt underbart! Jag gråter inombords när jag läser resten av din text, varför hoppade inte jag på ett flyg till Hawaii?! Här är det några plusgrader, regn och blåst. Njut, njut, njut av din tid där!

    SvaraRadera
  5. Jag kollade resultaten här för någon dag sedan och såg att du sprungit PB och skrev en Grattis-kommentar som tydligen inte kom fram :'( Men i alla fall: Stort grattis! Jag sa ju redan i somras att du kan! :)

    SvaraRadera
  6. Wow, gratulerar! Oj så skoj!

    SvaraRadera
  7. Härligt Liza. Grattis. och än en gång, riktigt bra jobbat!

    SvaraRadera
  8. Grattis, vilken fantastiskt persande! Och god jul! :)

    SvaraRadera
  9. Stort grattis!!! Allt låter ju sååå härligt. Dit vill jag också definitivt nångång!!

    SvaraRadera
  10. Grattis, härligt jobbat! :) Och Hawaii låter ju helt underbart :)

    SvaraRadera