onsdag, juli 02, 2014

FF - the end

Fitness Fighten är över nu...vilket betyder att man dra läskiks igen. Nå näää!!! Har kämpat för hårt och intensivt för att släppa tyglarna nu. Men lite gott har jag unnat mig, lite glass och choklad. Att choklad kan vara så gott!

Jag måste erkänna att då jag jämförde före- och efter-bilderna så blev jag förvånad och glad. Skillnaden syns nog. Jag har inte bara sett den så där i spegeln eftersom jag kanske har en fantombild av mig själv i huvudet som säkerligen kommer att spöka där länge ännu oavsett hur verkligheten ser ut. Men då man kunde växla så där mellan före och efter så såg jag det klart och tydligt. Om jag inte kommer till final så kanske jag publicerar bilderna här på bloggen ifall nån vill se dem. 

Resultatet per 1.7.2013:
-12 cm i navelhöjd
-5,2 kg på vågen
-8 slag per minut på vilopulsen

Jag har fortfarande inte tränat. Näsan är täppt ännu och jag känner det i andningen att det inte är läge ännu. Sambon och sonen har hosta och rosslande andning och jag vill inte drabbas av detsamma. Men eventuellt kunde man dra ett pass imorgon, senast fredag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar