lördag, oktober 15, 2011

Lördagslänk

Det var sannerligen dags för ett löppass idag. Vädret kunde inte ha varit bättre en lördag i mitten av oktober. Sol från en klar himmel. +7 grader och en svag vind.
Överskattade dock "höstkylan" och hade väldigt varmt under del I av löprundan. Under pausen hos morfar fick jag kallt så in i norden, för att sedan få upp värmen något galet igen under del II.

17,5 km lunkades in idag. 12km + 5,5km på totalt 115 minuter.

Ja, och så en liten "heads up". Jag loggar ut en stund från och med idag och kommer högst antagligen inte att skriva några inlägg under några veckor. Min orsak är min egen.
Men jag försvinner alltså inte för gott och kommer nog att följa med bloggarna jag läser. Så, vi fortsätter som vanligt, med undantag av att jag bara inte skriver om det på en stund.

Ha det gott så länge!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Skönt med långlänk. Du kommer att vara saknad, men ibland är det bra med paus från bloggen. Ha det gott så hörs vi!

    SvaraRadera
  2. önskar så att även jag kunde lunka fram i 17 km nu!!!

    SvaraRadera
  3. Jill: Så gör vi! :)

    Träningslyckan: Oj, hoppas du får ta dig an en sådan snart då!

    Mammaspring: Ja tack, allt ok! :)

    Cecilia: Jo det gör jag nog! :)

    SvaraRadera