torsdag, maj 31, 2012

Laddad

Jösses! Jag hart varit lite bottenlös idag av någon anledning. Jag har ätit som en häst och nu känner jag mig som en leverkorv....

Hann lunka en länk på just över 4km i ~6,2min/km fart. Kanske lite för fort för denna länk, men gjort är gjort. Kände mig flåsig, fladdrig och stel. Hoppas detta var det så kallade dåliga genrepet före en god premiär.

Jag sticker iväg redan imorgon på morgonen och återkommer först på söndag kväll så jag hoppas ni har det fint till dess. Heja gärna lite på mig!


Då kör vi!
Bild härifrån.

Väderprognosen är förresten katastrofal...



6 kommentarer:

  1. Va bra att du är laddad. LYCKA TILL PÅ LÖRDAG!

    SvaraRadera
  2. Jamen kör då!

    Nu är det klädseln som gäller. Långärmat, mössa, vantar, hela köret. Hoppas du lyckas hålla värmen. Och håll upp armarna så du syns i TV.

    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kom knappast med i TV, men såg du intervjun med Vörå IF i TV4:s nyhetsmorgon? Vi reste med det gänget! :D

      Radera
  3. Tack ska ni ha! Kom mig i mål i alla fall!
    :D

    SvaraRadera