onsdag, november 23, 2011

Badminton-förlust

Ja, så går det ibland. Jag förlorade idag. 4-1.
Men jag är inte bitter. För att:
1. Det var fantasiskt bra spel.
2. Jag var galet trött och lyckades ändå få till ett bra spel.
3. Min kärlek är hemma.
4. Jag kan:
- blogga
- facebooka
- googla
- OCH lyssnin/kolla på youtube-videor utan att att det hackar en millisekund ens. OCH jag behöver inte vänta ens en sekund på att videon ska ladda färdigt.
5. Det är fredag i övermorgon.
6. På fredag firas julfest med mina fantastiskt fina kollegor från både när och fjärran.

Det går bra nu.


Precis som det gjorde en sommardag i Sundom skärgård
(Lånat från Ässets Facebook-album)

3 kommentarer:

  1. Kul att du är på topp! Och roligt att ha dig tillbaka, du är så snygg i din nya frilla. När åker ni förresten till Hawaii?

    SvaraRadera
  2. Allt det där låter jättebra! och det var ju bara 3-1 faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Jill: Tack sötaste! :) 7:e bär det av och den 11:e springer vi! :D

    Ace: Eller hur? :) Alla på jobbet visste vad det var frågan om... ;)

    SvaraRadera