fredag, oktober 26, 2012

Fade...

Sticker inte till Tammerfors varken ikväll eller imorgon. För kallt och för ensamt för ett icke officiellt resultat. Ingen skulle ens ha kommit och hejjat. Om det skulle ha ens varit varmt +5...+7...+10C så skulle jag kanske ha kunnat göra det allena. Men det är -5C kl. 9 och -5C kl.21 och mina feelis är bortblåst. Det är inte värt de 18€ som anmälningen kostade mig.

Jag tar ingen stress över det dock. Jag har halvan i Maj på 1:39 framför mig. Det har tillräckligt hög stressfaktor. :)

Nån som förresten kollat in Skyfall ännu? Najs eller bajs?


6 kommentarer:

  1. Tror nog inte att någon klandrar dig där inte. Det är ju bara inte helt okej väder just nu, man måste få acklimatisera sig ett tag först!

    Skriv gärna någon gång ett inlägg om hur du har tänkt lägga upp din träning inför halvan! Var sjukt impad av din prestation i Dublin(?) och tar gärna råd och tips av dig! har ännu den där 2h gränsen opoksad...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack det ska jag göra. Har inte funderat så mycket på det ännu, men nu fick jag ju orsak. :)
      Det var i Glasgow jag persade på under två timmar. I Dublin åt vi bara en hel massa. Och drack öl. ;)
      Och tack! :)

      Radera
  2. Såg Skyfall på onsdag. Jag har alla möjliga åsikter hit och dit om den, men slutsatsen är ndånatt det var en helt underhållande film

    SvaraRadera
    Svar
    1. All right. Det låter ju rätt lovande ändå. Vi tänkte kanske kasta ett öga på den ikväll. :)

      Radera
    2. Jo, den är apselut värd att se. Mina åsikter hade mera att göra med hur filmen platsar som en del i Bond-traditionen.

      Radera
    3. Ja det var den nog. Nog var det ju en perus bond film, minus alla extra mojänger och manicker samt att bad guyn inte var så "farligt" bad i jämförelse med tidigare bad guys...vet du?

      Radera