lördag, maj 04, 2013

Ur fas...

Jag vet inte vad jag riktigt håller på med just nu. Jag kommer ingen vart.

Jag är trött och utmattad då jag kommer hem från jobbet och lämnar bara och stirrar på dumburken tills jag är så trött att jag kommer mig i säng. Nästa dag är likadan. Det knasiga är ju att jag säkert är trött för att jag inget gör. Men jag har hamnat i ett dåligt ekorrhjul. Fast det är ett ekorrhjul som man inte springer i, utan man bara soffpotatiserar sig.

På måndag måste jag nog gå på spinning. Måndagsspinning brukar ha en positiv effekt på resten av veckan.

Jag har ju förresten officiellt anmält mig till Run for the Sun nu och jag tror jag ska tjuvstarta nu Maj så att om jag inte går på nån gympa eller så, så ska jag promenixa (men helst lunka) minst 5km den dagen. En del kanske tycker det blir för mycket stress med "måsten", men jag behöver det. Om jag inte måste så finns det stor risk att det inte blir av...

Men före det blir det lite mat i goda vänners lag och seriösa skrattsalvor om André Wickström levererar. Vilket han hittills i alla fall gjort.

Fick även ett halvårs upplaga av Kalle Anka & Co med mig idag så det kommer att bli några riktigt sköna söndagar framöver.

10 kommentarer:

  1. Hey, ska också på Wickström ikväll :)
    Själv är jag också ur fas, pga en sjuk hals, allmän tillståndet är riktigt fint men hellre safe than sorry. Suger dock att inte få träna :/

    SvaraRadera
  2. Ska du på den tidiga eller sena föreställningen? Vi ska klockan 21. Ha så skoj hur som helst! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var på den första showen, alltså vilken stygging André är!
      Såg honom också 2011 men nu var nog de flesta skämt väldigt mycket under bältet. Tur att man har lite skruvad humor för skrattare en massa, men visst var de lite badtaste på vissa skämt hehe.

      Radera
    2. Ja eller hur? Tycker inte han var fullt så där ful i munnen förra gången faktiskt. Lite väl i överkant med kiss- och bajshumorn för min egen del, men skratta fick man ju så det räckte! :)

      Radera
  3. Tråkigt när det där slår till. Kan inget annat säga än, kämpa på!!

    SvaraRadera
  4. Ibland kommer man in i liknande faser. Hoppas inspirationen kommerr tillbaka med juni-löpning. Ett mål eller program att följa brukar alltid fungera för mig. Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är nog det som gör susen för mig med. Ett mål. Tack, kram tillbaka!

      Radera
  5. Det där med mål är det enda som fungerar för mig! Hoppas det vänder snart för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Nog ska det väl ordna sig. Det brukar nog vända. :)

      Radera