torsdag, juli 25, 2013

Illa

Vaknade 04:33 med seriöst halsont. "Shit, pomme frite!", säger jag. Hittade lite svartvinbärssaft och sörplade det i mig medan jag läste lite 91:an. Somnade igen kring 06:00. Vaknade kring 9 och kände mig illamående, lyckades slumra om och vakande 10:30 nästa gång. Dunder-huvudvärk.

Slängde i mig två smörgåsar och en kaffe. Parkerade på soffan. Drack lite mera svartvinbärssaft, varpå jag blev illamående igen. Utgångsdatum är dock först i december detta år. Kanske svartvinbärssaft inte funkar om man inte är riktigt riktigt sjuk? Kanske det bara gör en sjukare i sådant fall, ända tills man är tillräckligt sjuk för att det ska göra en frisk igen?

Jag ska på 30-årskalas imorgon och Muse-koncert på lördag. Get well, liksom! Yesterday!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar