tisdag, juli 23, 2013

Sockerfri dag 1, tagning 2

Här har ni en med en ryggrad som är lika ogenomtränglig som molnpartiklar. Fem dagar höll det. Och det var inte ens frågan om choklad, mitt kryptonit. Nej det var godis. Suck. Jag är en svag sate. Men jag tänker inte ge mig. Snubblar man och får skrubbsår på knäna är det bara att putsa såren, resa sig upp och traggla vidare.



Vi upplever kanske inte det ultimata sommar-juli-vädret där ut just nu. +13C 23.7.2013. Men det är också lugnt. För det ryktas om bättre (eller varmare i alla fall) väder.


Vi var och kollade "Now you see mee" på bio igår. Den rekommenderar jag verkligen. Älskar att överraskas då det kommer till film. Did so not see that one coming.

1 kommentar:

  1. Det är ju tur att man inte förlorar kampen mot sig själv innan man ger upp.

    SvaraRadera