torsdag, juli 11, 2013

Ja nåh...

Inte var det helt helt över med långa dagar. USA firade sin nationaldag 4 July vilket har en inverkan på mitt jobb i två arbetsdagar efter det. Men nu borde det vara i påsen så att säga.

Var på en första lunk då (och träning) igår sedan i lördags, tillsammans med mys-Cessi. Det blev bara en kort en på 5km för min egen del, hon fick säkert ihop 6km. Även idag blev det en likadan kort en. Skillnaden var den att igår gick femman loss på 34 minuter och idag tog det mig 39 minuter.

Jepp jepp.

Annars då? Känner mig märklig. Jag orkar inte riktigt göra nåt eller ta tag i nåt. Vet att jag borde och att jag nog kunde om jag bara iddes. Men ids inte bara för att jag borde. Vet ni?

Det är säkert bättre imorgon? Eller kanske redan om en timme? Eller om en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar