tisdag, oktober 22, 2013

Äntligen hemma - dag 1

Jag började en 4 veckor lång semester i fredags och efter det börjar mammaledigheten. Vad jag ska göra under tiden? Bygga bo. Röja, tömma, slänga, föra till loppis, möblera, måla och bygga lite möbler. 

Byggde min första möbel igår. Le Skötbord. Skötbordet kan konverteras till bokhylla sedan då man inte behöver skötbordsdelen längre. Svenskarna har nog tänkt igenom saker och ting. :)


 Och slutligen en trött, stormagad men nöjd skruvare.

Jag är väldigt kär i Ikea just nu. Det gick grymt smidigt *tar i trä* och enkelt att bygga ihop skötbordet. Nu har jag bara vår sängram kvar. Lite större projekt anar jag, men om man bara tar det lugnt och fint, äter, dricker och vilar mellan varven så ska det väl nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar