onsdag, juni 13, 2012

Styrketräing III

Fick ett nytt program idag. Ett tredje styrketräningsprogram. Större tyngder, fler serier och färre repetitioner. Tungt och tufft. Och kul. :)

Jag fick även ett nytt matprogram som jag på heder och samvete lovat att följa.

Jag vet ju inte exakt hur de där FitnessFighten programmen ser ut, men jag kan tänka mig att det rör sig i samma banor som programmet jag fick idag. Jag börjar äta enligt det imorgon, men till-punkt-och-pricka börjas på måndag. Jag ska på bröllop på lördag och då tänker jag både avnjuta vin, maten och efterrätten (om det finns)! :) Men sedan är det rock on. Hjärnan lämnar jag på hatthyllan och sedan blir det att bara göra. Jag måste helt enkelt bara lita på PT:n och att hon vet vad som funkar. I åtminstone 21 dagar.

Hur i jag ska ta mig genom midsommarfirandet är nästa veckas tankenöt, men de får (helt enkelt) la gå...

Vad ska/brukar ni göra över midsommaren?

4 kommentarer:

  1. Ett matprogram... det behöver jag! Man blir mörkrädd då man ser vad jag stoppar i mig just nu! :)

    Kan du dela med dig lite tips?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah! Samma här. Ja eller inte numera, men för några dagar sedan ;)

      Radera
  2. You go girl! :) Det är väl bara att blint lyda och vänta på resultaten då! ;)
    Midsommarafton blir i Vasa skärgård med Kims släkt och sen blir det plaza widdas på midsommardagen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det. :)
      Låter som en kymppis midsommar! :D Du får hälsa kärlek åt alla!

      Radera