fredag, april 02, 2010

Uppe

Vaknade alldeles för tidigt en dag då man skulle få sova hur länge som helst... Nåväl, skadan är redan skedd så jag får ta och hitta på nåt.

Till frukost lassade jag i mig 5 stycken Lizas LCHF-kokosbollar i samband med en större mängd kaffe. Ska tanka lite vätska nu och sedan far jag ut och springer! Första gången på länge! Och jag tänker köra löprundan i mina Noosa! Dom ser ju lite ut som påskägg så det passar alldeles utmärkt! Solen skiner och det kommer att blir så mysigt så!

Favoriten ska laga lamm/får idag. En fiol kallas det visst. Hoppas han lyckas med projektet! Han har laddat upp med 5 stora vitlökar i alla fall! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag var också ute och sprang för första gången på jätte jätte länge idag. Så jädrans skönt alltså!

    SvaraRadera
  2. Linda: Visst är det? Bar mark och allt! :)

    SvaraRadera