söndag, april 25, 2010

Möbeln

Vårt nya möbeltillskott är ett matbord och vi bjöd på mat för föräldrar, svärföräldrar och ett styckepar gudföräldrar igår kväll. Det var oerhört trevligt så det blir definitivt mera sådant! :)

Nedan har vi bordet i fråga!

Det visar sig att jag kan vara rätt så konstnärlig även inne på småtimmarna.
Ser ni att det står ett glas inne i glaset?
Tycker det är lite små-coolt.
(Glaset inne i glaset står alltså längre bort på bordet)

Nåväl. Nu har jag slappat i en hel vecka efter urladdningen förra fredagen, nu är det alltså hög tid att sätta sig på hästryggen igen och ta sikte på målet. Kivitippu Ultra 2010, här kommer jag!
...med start imorgon...

Sov gott nu allihopa!

9 kommentarer:

  1. Fint bord! Hoppas jag får komma och äta PÅ det oxå nångång.

    SvaraRadera
  2. Linda: Det får du/ni väldigt gärna göra! Vi återkommer på den fronten! :)

    Kaaja: Tack! Det är faktiskt lite extra gott att äta vid det också! ;)

    SvaraRadera
  3. Jättefint bord! och så fint dukat!

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint bord. Kanske man borde börja bli vuxen snart och sluta äta i soffan...

    Och yes! Mot Kivitippu!

    SvaraRadera
  5. Cecilia: Tack! Fick nog prova mig fram lite! :)

    Sofie: Ja, vi har ätit vid soffbordet sen för alltid! Det kommer vi väl att fortsätta med också ifall vi inte har lite trevligare mat eller trevligt sällskap! :)
    Mot Kivitippu!

    SvaraRadera
  6. Snowie & Jenny: Tack, tack! Det tycker vi också!

    SvaraRadera