onsdag, juni 02, 2010

7,5 km

Tog mig ut på en liten löprunda i terräng igår. 7,5 km avverkades. Helt ok, kunde ha varit mera men jag vill inte utmana ödet just nu. En del av oss är nämligen kraftigt förkylda och jag vill inte dra på mig något sådant, mitt ultralopp är i fara i sådant fall.

Vaknade tyvärr med seriöst halsont idag... Håll en tumme att det stannar vid halsont va? Tack! :)

För övrigt har jag och Ässet en intressant Badminton-match framför oss inkommande torsdag. Vi ska spela två mot en. Vi två mot en annan. Har en känsla av att det kan gå helt åt fanders! För mig och Ässet alltså. Det är mycket kordinering och känna-den-andres-spelstil då man ska spela par och jag tror inte att vi kanske känner varandras spelstil (för spel på samma sida) så jätte bra...
Men jag återkommer ju givetvis på den fronten då matchen är spelad!

Annars då? Är ni friska och krya?

5 kommentarer:

  1. Det är nog svårt att spela två, just det att veta var den andra är. Alldeles för ofta blir det att bollen landar i mitten och båda står och tittar på den. Men lycka till och försök att inte slå varandra i misstag! (Jag har lyckats spräcka min läpp på detta sätt)

    Men jo, jag är frisk. Tackar som frågar.

    SvaraRadera
  2. hej, kan bli intressant jo, särskilt om vi båda är i dåligt skick... gårdagens tandläkarbesök har inte hjälpt ett s**t, så nästa vecka väntar antagligen borttagning av visdomstand...ARGH! men vi gör vårt bästa :) ha en bra dag, och krya på dig.

    SvaraRadera
  3. Jill: Oj, hoppas jag (och Ässet förden delen) klarar mig undan spruckna läppar... :) Och roligt att höra att du är frisk!

    Sussu: Oj då :( Tänkdvärk är bland det värsta! jag vi får se hur det är imorgon. Hoppas det håller sig på halsontnivå och inte mer...
    Krya pådig du med! Vi återkommer! :)

    SvaraRadera
  4. Åh nej, hoppas verkligen att du håller dig frisk!

    Ja, visst är det en bra tid, jag är ju supernöjd. Men det hade ju varit roligt att springa bättre än förra veckan.. :)

    SvaraRadera
  5. Ja, 15km är ju inte alls mycket längre än sträckorna jag vanligtvis springer, men tror mitt psyke inte är gjort för långa sträckor:) Det är i.o.f.s mycket skön miljö största delen av vägen, så jag får väl bara tänka på att njuta av naturen omkring mig...
    Hoppas du blir av med ditt halsont innan imorgon nu då. Lycka till i matchen:)

    SvaraRadera