lördag, juni 05, 2010

Stockholm!

Jag kunde inte som Jenny skicka några tankar till de som springer Stockholm Marathon idag på min löprunda i morse, av den orsaken att jag inte var på nån löprunda i morse! ;) Ja, jag är ännu i dåligt skick. Ingen feber eller stegring längre men näsan är täppt, andningen går tugnt och hjärtat får arbeta hela tiden...

Dock ska jag följa några av mina kompisar och bekanta stenhårt via nätet på www.stockholmmarathon.se och det kan ni också göra om ni vill! :)

Senare ikväll blir det att dra på sig klänning och klackskor då vi går med tjejerna och kollar Sex and the City II på bio! Det blir skoj! Nu ska jag bara ta det lugnt och steka lite LCHF-plättar (receptet finns i kommentarerna)!

Ha en fin lördag!

3 kommentarer:

  1. Ja heja alla som springer i Stockholm idag. Jag har också flera bekanta som kutar idag. Ska vi fara nästa år? funderar på att jag hinner repa mig från rehebaträningnen så att ja eventuellt skulle kunna genomföra ett 42195 m i slutet på maj/början på juni nästa år. Perfekt födelsedagspresent för min del:).

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Ja, tänk om vi skulle göra det? Det är en rätt så tuff bana också! Ja, så gör vi! :D Och för andra som vill haka på så är det bara att göra det!

    SvaraRadera
  3. vi kan ordna gruppresa, inkluderat bussresa och hotell.:)

    SvaraRadera