måndag, juni 27, 2011

Lööööpning!

Äntligen måndag och vardag (fast jag var ledig ännu idag) och framför allt - äntligen träning! Och löpskola till på köpet!
Jag trodde, med tanke på midsommarfirandet, att det skulle bli mitt livs tyngsta löp-pass men det gick rätt hyfsat faktiskt så jag känner mig rätt bra just nu. Kan dock hända att jag får ångra mina ord imorgon. Men det är imorgon, detta just nu en härlig tid att leva i! :)

Midsommaren har jag spenderat i Estland, i Pärnu. Vädret var toppen från torsdag till söndag och sällskapet ännu bättre! Levandet är snäppet billigare i Estland än här hemma så jag har lyckats undvika en personlig konkurs under helgen.

På tal om att leva och undvika konkurs:
Kolla vad jag hittade på WasaSports sommar-rea!



Det här om något är väl skoporr bland löpskor?

Härligheterna heter Reebok ZigNano.
The low profile zig-zag shaped outsoule absorbs the impact of heel strike, sending a wave of energy along the length of the shoe, propelling you forward througout your run.

Såhär skriver Reebok om ZigTech på sin hemsida:
ZigTech
A unique bottom unit features a special lightweight foam that is engineered into an innovative, geometric, zig-zag shape. Cushion your landings with materials designed to help reduce muscle fatigue on your shins and leave your legs feeling fresher.

3 kommentarer:

  1. Låter ju som en intressant midsommar! Du får gärna skriva en "recension" om skorna när du testat dem. de ser ju riktgit intressanta ut.

    SvaraRadera
  2. Åå va du e duktig på att köpa löpskor. Jag ska också köpa snart!

    SvaraRadera
  3. Cecilia: Ja det var det! :)
    Rapporteringen slutförd, se ovanstående inlägg!

    JennyH: Jag har lyckats fånga några pärlor eller hur? ;)

    SvaraRadera