måndag, juni 06, 2011

Löpskola - I like

Det var första lektionen i sommarlöpskolan idag. Nybörjargruppen och "Har-sprungit-tidigare"-gruppen blev en och samma grupp eftersom det inte fanns tillräckligt med deltagare till den ena (vet inte vilken) gruppen.
Kul var det i alla fall. Funderar ännu på om jag borde gått till den avancerade gruppen för att få mera press, men jag vet inte. Han/läraren sade att detta var första träningen och den var lättast så jag antar att det nog kan bli tufft ändå. Dessutom börjar den avancerade lite för sent (för mig), dvs 19:30.

Men jag rekommenderar detta med löpskola varmt. Det är roligt och man träffar andra och man blir bättre på löpning! Om man nu inte formligen hatar löpning så finns det inga dåliga sidor med löpskola! Bara hemåt!

Till min fasa konstaterade jag att jag endast fått in 3 stycken träningspass förra veckan! Har ni förresten gått med i funbeat ännu? Nu gäller det att ta av sig sidenhanskarna och dra på sig löpskorna och tightsen, för nu ska det banne mig tränas så det osar om det!
K
tsss! (<-- os-ljud, men det förstod ni juh?)

5 kommentarer:

  1. Löparskola tror jag är en riktigt bra sak. Jag måste också dra av sidenvantarna och börja träna nu. Game on!

    SvaraRadera
  2. Det är rätt Liza! Kör på nu och var en duktig elev på löpskolan... Hör redan att du lärt dig grunderna: att det inte är sidenhandskar som gäller för löpning ;)

    Låt det osa nu!

    SvaraRadera
  3. Heja heja för löparskola. Nu har jag slarvat att fylla i funbeat igen. Skall försöka överföra min pass, det är nämligen inte så att jag har varit inaktiv trots att jag inte fyllt i.

    SvaraRadera
  4. Janne: Hahah! Om inte förstås Fivefingers kommit ut med en gala-modell? ;)

    Cecilia: Nej, det trodde jag inte heller! :)

    SvaraRadera