tisdag, juni 04, 2013

RFTS 4 Juni

Lyckades mödosamt få in en femma idag. Jag vet inte vad tusan som är på gång med mig, men det känns som om jag blir i bara sämre och sämre skick...

Andningen gick helt sjukt tungt, så jag lade upp en ny löpstrategi. Spring 5 minuter gå 2 minuter. Jag måste ju börja nånstans ändå. Och funkade. Det var fortfarande tungt, men inte ska det ju vara för lätt heller. Annars händer det ju inget.

Vi har haft det lite svalare idag. Typ 15 grader svalare. +11C visade termometern då jag kastade ett öga på den innan jag stack iväg på löprunda.

Sådant idag.

I brist på andra meningsfulla bilder bjuder jag på lite Hawaii-bilder. 
  

2 kommentarer:

  1. Aloha! Nu blev jag sjuk på Hawaii, måste åka dit någon gång, synd att det ska vara så förbaskat långt borta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aloha! :D Ni ska absolut åka dit. Jag tänker åka dit igen, men till någon annan ö.

      Radera