fredag, januari 06, 2012

Enkät 2011

Stal en enkät av Beatrix.

Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förr?
- Sprang ett ultralopp på 69km.

Fick några av dina vänner barn?
- Jag tror det, men jag är inte riktigt säker på om det faktiskt skedde under 2011.

Dog någon i din närhet?
- Ja, min älskade mormor.

Vilka länder besökte du?
- Italien, Estland och U.S.A.

Vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011?
- Fritid!

Vilket datum 2011 kommer du att minnas, och varför?
- 11.12 jag sprang personbästa på maratondistans, med min favoritmänniska på hela denna planet, på Hawaii.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Löpskor och resor.

Vad önskar du att du gjort mera av?
- Levt för dagen. Träffat vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre av?
- Arbetat, gnällt och skjutit upp.

Hur firade du nyårsafton?
- Löpandes inledningsvis, kaffe med mamsen&Co och avrundade med fest i trevligt sällskap.

Blev du kär under 2011?
- Ja, med jämna mellanrum går jag och kärar ner mig allt mer i samma person.

Bästa filmen?
- Jag kommer inte på en endaste film jag sett under året...

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Firade. Med en seriös hattfest!

Hur skulle du beskriva din stil 2011?

- Vilsen.

Hur höll du dig från att bli galen?
- Jag sprang.

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
- Lady Gaga.

Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd?
- Sannfinnländarnas framfart i detta land.

Vem saknade du?
- Vänner som jag ser allt för sällan och nära och kära som gått bort.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
- Dom blev så många under året att jag helt enkelt inte kan välja.

3 kommentarer:

  1. Intressant lista och kul att läsa svaren! Nu stjäl jag den av dej .. :D

    SvaraRadera
  2. Träningslyckan: Kör hårt! :D

    SvaraRadera