fredag, januari 06, 2012

Trettondagsträning

Var vaken hur länge som helst igår. Typ 23:30 nångång har jag slumrat in. Waaaay past my bedtime liksom. Men har sovit gott hela natten och idag fick man ju sova hur länge som helst. Fast det gjorde ju inte jag. Nej, varför skulle jag göra det då jag får göra det? Det är ju inte nå kul, för någon...Nio på morgonen vaknade jag.

Jaajaa. Yrade omkring här hemma utan att få något gjort och efter att ha gjort det i flera timmar tröttnade jag. Drog länkkare och tre lager kläder på mig och stack ut på en löprunda. 10 km även idag. Lika långsamt som igår 7min/km. Man vågar inte riktigt ta steget ut då det är så halt på sina ställen. Ska dock gå och skaffa såna där dubbar som man klär på löpskorna.

Hur som helst, skönt var det. Har spänt axlarna till det yttersta under såväl jobbet som under båda löprundorna så nu är det inte så riktigt morjens. Men jag och Ässet spelar årets första Badminton-match om några timmar så det ska väl kanske få loss på spänningen lite?

Bara 39 matcher och 3630 km kvar att avverka i år då!

1 kommentar:

  1. Har faktiskt ingen aning om hur man gör dem, jag steker bara upp dem! Putte köper dem från sitt jobb! Det heter "ostepanetter" på norska och är gjorda av kyckling och kalkon.

    SvaraRadera