onsdag, juli 18, 2012

Dubbel-pass

Körde en non-stop dag på jobbet igår och missade därmed träningen.
What to do?

Köra dubbelt idag såklart. Benpasset & Armar, axlar och mage. Jag känner mig väldigt ödmjuk just nu.

Försöker lära mig leva utan problem. Det är verkligen inte lätt. Tankarna skenar hela tiden iväg till tänk om? Jag läste nämligen en mening härom dagen som rörde om i grytan. Vad har du för problem just nu? Genast kom jag på en massa saker så jag måste få gjort, saker som jag har gjort och som framkallade oro och ångest.
Mmm, men just nu? Vad har du för problem just nu i denna stund?
 

2 kommentarer:

  1. Så rätt i dina tankar!! Man tar ofta åt sig alldeles för ofta måsten och så funderar man över saker och ting...

    Kanske allt vore skönare ifall man tog lättsamt på allt och inte funderade så mycket?

    Häftigt med dubbel-pass!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var rätt härligt, om än tungt! :) Men så ska det vara!

      Jo jag tror alla skulle må lite bättre av att varken ta sig själva, andra eller livet på allt för stort allvar.
      :)

      Radera