fredag, juli 06, 2012

Pepp på gymet!

Igår då jag styrketränade mina arma ben på gymet så dundrar Michaela förbi mig: "Nä men heeej! Här står du och styrketränar! Va liten du har blivit!"
Oj så glad jag blev! :)

Sedan, 10 minuter senare kommer hon med ännu med lite visdomsord (som hon själv just fått ta del av): "För varje minut du surar så missar du 60 sekunder glädje."
Som att slå hammaren på spiken. Placera körsbäret på tårtan. Lägga handen i handsken. Pricken över "i". ...kan ni några fler?

Slarvade på staden med Syster-yster idag. 6 timmar konstant shopping. Köpte med andra ord upp några slantar idag. 4 klänningar!




Och här har ni Gökboet!

Jag har dock bestämt mig för att ta håret tillbaka till 2000-talet. Men först nästa vecka. Imorgon kommer jag ännu att ha nytta av det då jag ska ordna till en frisyr åt mig. Ska nämligen på sommarfest imorgon! :D

2 kommentarer:

  1. Liza det var DU som gjorde mig så fruktansvärt glad!! :) Ditt leende smittar av sig. Du vet mycket väl hur jag gläder mig över andras framgångar, och just nu gläds jag med dig för du har gått framåt, du har blivit fastare, och du har blivit mindre. Så strongt! Hoppas vi ses snart igen, helgkramar till dig. :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! :) Och det gör vi säkert!
      Trevlig helg och kram tibax! :D

      Radera