torsdag, juli 19, 2012

Yo! (<- ?)


Är så där lite trög i benen idag, men inte mer än det. Vad betyder det då? Jo, att jag antagligen måste öka tyngderna eller förlänga serierna.
Körde pass nummer III (bröst, rygg och mage) och jag tror banne mig att morgondagen dedikeras till TBC (Total Body Control) följt av lite löpning i helgen.

Utöver uppvärmningspassen så har jag inte sprungit ett endaste spring sedan midsommardagen!!?! Och även om styrketräningen ger bäst resultat för min kroppsomvandling så måste man få ha lite roligt mellan varven också. Styrketräningen känns faktiskt rolig just nu, men löpning är roligt-roligt. Om ni förstår hur jag menar?

Vad tror ni förresten det betyder då det sista man minns före man vaknar är att man ser denna bild framför sig:
Och säger "Ja, du menar Guy Fawkfes T-skjortor?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar