lördag, juli 21, 2012

Run time och mitt livs första TBC

Jag gjorde precis som föreskrivet igår. Styrketränade lite före TBC-passet, som var förresten var jätteroligt. 7 minuter aerobics-body-attack varvat med 7 minuter muskelkondition/bodypump och detta i 60 minuter. Man märkte nog att jag inte tränat syreupptagningsförmågan på ett tag.

Efter detta blev jag bjuden på hamburgare på Strampen av Kaaja som har hittat vägen hem till Österbotten över semestern. Med oss hade vi hennes trevliga pojkvän som även råkar vara min barndomskompis (tänk vad världen ändå är liten, att just de två hittade varandra i Stockholm?) samt en kompis vi båda studerat med. Mycket trevlig kväll, om än på den svala sidan.

Idag blir det löpning. Ut till morfar på fika och hem till baka. Det är dock verkligen inte Juli-tempereatur där ute: +15C, men rätt toppen löpväder.

Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar