lördag, september 15, 2012

Shoot!

Morjens hörni!
Vi har lördag idag! Bra feelis på lördagar och idag är det trippelt så bra. Det är alltså lördag OCH jag ska gå på två festligheter!

Deltog i ett stycke BodyStep igår, det rockade riktigt hårt följt av mitt livs första BodyBalance. Det var rätt kul. Varierande med Tai Chi, Yoga, Pilates och avrunda med avslappning.

Nu tänkte jag fråga nåt som jag insåg att jag aldrig frågat förut.

Är det nåt ni skulle vilja veta om mig, som jag inte nämnt här på bloggen?
Fråga på, jag lovar att svara!

Bild lånad av Ässet.
Året är 2006?

3 kommentarer:

  1. Jag vill gärna veta följande: var befinner du dig om 5 år? Hur ser din livssituation då ut? Vad är ditt nästa lopp? Vad är ditt mål med träningen? Och så skulle jag gärna vilja att du berättade något om dig själv som du är alldeles speciellt stolt över! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar som frågar! :)
      Jag har inte den blekaste aning om var jag befinner mig. Antagligen i Vasa, men mer än vågar jag inte gissa på.
      Har heller ingen aning om hur mitt liv ser ut då, vågar inte ens gissa. Jag vill gärna ha barn, men man vet aldrig vad livet har för avsikter med en.

      Nästa lopp blir Wihan kilomterit i Tammerfors 27.10.2012, 12h non-stop lenkki. Man får börja och sluta när man vill mellan 9-21, men jag tänkte försöka på 12h. Man måste själv hålla reda på varven.
      Målet med min träning är att må bra, känna mig bra och sakta men säkert bli lite bättre på det jag gör.

      Jag är väldigt stolt att jag lyckat sluta röka. Jag började mer eller mindre som 13-åring och slutade för snart 5år sedan med då 12år av rökning på nacken som 25-åring. Ganska tungt...Jag hade försökt med allt, tuggummi, plåster, hypnos. Men sedan fick jag medicin (Champix) och det blev min räddning. Saknar inte en sekund av det rökande livet.
      :)

      Radera
  2. Tack för attdu tog dig tid att svara! Intressant läsning

    SvaraRadera