söndag, mars 24, 2013

Mörbultad...

...jo. Jag är lite seg idag. Det var ju liksom i det mångsidigaste laget den där gårdagens Les Mills Maraton. Skulle de haft BodyPump med på programmet skulle jag antagligen inte sitta här och skriva nåt överhuvudtaget.

Men det var kul. Grymt bra feelis och ingen halkade och gjorde sig illa, vad jag såg i alla fall.


Och här är några svettiga bilder på feelisgänget.



Efter passet blev det indisk mat med sambon på Kaavya här i solstaden. Följt av Cloud Atlas på bio. 

Fantastisk film. En av de bästa filmerna jag sett på länge. Det kommer så j*vla mycket skräp nuförtiden att man nästan gett upp hoppet och förlorat all förväntan då man hyr en film eller går på bio idag, känns det som. Och så kommer här en film, vars huvudsakliga attraktion inte är våld och en massa naket*, eller fylld med skräphumor och specialeffekter. En film med en mening och som stimulerar såväl visuellt och intellektuellt som känslomässigt. Och man tänker kanske ett antal gånger under filmens gång, "Kommer de faktiskt att kunna knyta ihop allt det här?". Och banne mig - dom gör det!



Rekommenderas varmt.
Förstår inte varför den inte fått mera publicitet än den fått. Jag har åtminstone inte hört nåt om den utöver reklamsnuttarna man ser på bio. 

*Inte för att det är något fel alls på lite action, naket och humor. Men då man sett samma skojfriska, och lätt våldsamma, nakna apa  3000 gånger om så blir man liksom lite likgiltigt inför det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar