lördag, maj 30, 2009

Helg-krafs

Igår var det vilodag från träningen, likaså idag blir träningfri så när som på en dryga 10 km cykeltur till Gerby och tillbaka för att hälsa på morföräldrarna! ...tror i alla fall att det blir med cykel...
Imorgon blir det första långlänkken på jag minns inte hur länge! Den kommer att bli 14-15 km lång beroende på vilken rutt jag väljer. Spännande är det i alla fall! Man har nämligen lovat 26 grader varmt och solsken här imorgon så jag får ta och hålla koll på vätskebalansen, jag har nämligen aldrig sprungit så långt i så varmt väder. Men, någon gång måste ju bli den första! Dessutom kan det mycket väl vara dylika temperaturer i H:fors den 15:e augusti då nästan tredubbla sträckan ska avverkas! Får hoppas att det inte är såå varmt då...

Nåväl, nu blir det lite plocka-diska-städa innan jag drar iväg till morföräldrarna med ett fordon eller annat!

Ha det gott så länge!

1 kommentar:

  1. i fjol när jag sprang så gjorde jag det i duggregn och det var jätteskönt. Man svettas ju en hel del så det var liksom skönt att nånting "duschade" bort svettet. Jag tål inte så bra att springa i värme eller solsken.

    SvaraRadera