onsdag, maj 06, 2009

Pyssel

Idag har jag pysslat en hel massa, eller lite inledningsvis, och ska strax fortsätta men jag tänkte skriva ett par rader först. Jag ska hålla baby-shower här hemma hos mej och det är alltså inför denna tillställning som jag försöker göra miljön trevlig och mysig genom att "pyssla fram" en hel massa! Vi får se hur det blir, jag kanske kan kasta in några bilder senare!

Mm, träningen igår gick helt bra, är fortfarande lite öm i smalbensmuskeln men den är bättre än igår, så denna gång hjälpte det att träna! Sprang på en spånbana igår och det tror jag att jag ska göra lite oftare, det var mjukt och skönt men inte för mjukt, dessutom som var terrängen varierande med lite guppor här och där, vilket är bra träning i sig!

Nu ska jag sätta ihop en måltid åt mej och favoriten och sedan ska jag nog fortsätta pyssla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar