lördag, maj 23, 2009

I´m back!

Hej på er! Jag är tillbaka från den underbara ön Kreta nu! Jag ska definitivt sätta upp några bilder från härligheten men det blir lite senare, idag eller imorgon! Vi har ätit gott, druckit gott, njutit av- solen, Kretas sevärdheter och dess vackra stränder!
Nu ska jag iväg och införskaffa nåt som kan bota min hud från de fantastiskt korkade brännskadorna jag gick och drog på mej den sista dagen på Kreta! Jag har nog bränt mej av solen i mina dagar, men aldrig på det här sättet! Man får ju hoppas att man lärt sig en läxa för framtiden!
Så vill jag framföra att min vän Heidi har trätt in i blogg-världen med sin fina runda mage och tankarna kring det hela här!
På återkommande!
:)

3 kommentarer:

  1. Welcome home! Hoppas att vi ses snart!!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni är tillbaka och att ni haft det bra!

    SvaraRadera