lördag, maj 02, 2009

Vårfirandet

Nu har man firat Valborgs namnsdag och 1:a Maj så det räcker och blir över! Ritkigt roligt har det varit också, vackert väder och goda vänners sällskap!
Idag ska jag traditionsenligt hälsa på morföräldrarna och sedan tror jag faktiskt att jag ska göra nya sommardäck till bilen av våra gamla vinterdäck, genom att dra ur nabbarna från desamma!

Det ser så varmt och skönt ut därute, mätaren visar +18C så det börjar bli ganska gemytligt varmt!

Jag mår förresten mycket bättre nu, hostan har mattats av betydligt och andningen är tillbaka till det normala nu. Jag ska med andra ord ut och springa imorgon och jag ser verkligen fram emot det, inga jättelånga sträckor dock, kanske 8-10 km i lung takt!

Nåväl, du ska jag göra mej i ordning för dagens trapatser!
Ha det gott så länge!

4 kommentarer:

  1. Roligt att höra att ni haft det bra och att du mår bättre. När jag tänker på 10 km så klassar jag nog det som jättelångt... :)

    SvaraRadera
  2. He he, ja nog kan det väl klassas som långt, men jag menade att jag inte ska ge mej i kast och följa programmet nu direkt och springa de 19km som placerats dit! :)

    SvaraRadera
  3. ville bara önska dej lycka till med föreberedelserna och genomförandet av 42195 m! Av egen erfarenhet kan jag säja att känns det riktigt mäktigt att komma i mål! Kämpa på!

    SvaraRadera
  4. Tack Cecilia! Jag har faktiskt i smyg fantiserat om det ögonblicket, men jag vågar nog inte tänka på det för mycket då man aldrig vet vad som kan hända! Men kämpa ska jag! :)

    SvaraRadera