onsdag, maj 13, 2009

Kreta in T minus 24 hours!

Ja gott folk, det börjar dra ihop sig! Imorgon kväll är jag på Kreta och njuter av min första södern-semester! :)
Har inte packat ännu men ska strax börja med det, ville plita ner några rader först! Jag tror inte att jag kommer att blogga från Kreta, men om jag av nån händelse skulle komma över någon dator med internetuppkoppling där så ska jag nog ta och skriva några hälsningsrader till er!
Jag är ledig från jobbet imorgon, såvida det inte händer något helt oförutsett för då har jag lovat att jag ställer upp på förmiddagen! Annars, om jag får vara ledig, så blir det väl att packa det sista, städa lite och ringa mamsen!
Mamma har varit på operation idag där man försökt reparera svåra förslitningar i axeln. Hon har nog väldigt ont och så måste hon gå omkring med en form av kudde under armen i 5 veckor! Hon får inte släppa kudden under någon omständighet under de komman 5 veckorna! Det blir nog jobbigt det, stackarn! Tur är har hon världens snällaste och hjälpsammaste manvän :) så hon är inte helt ensam!
Okej, nu ska jag börja packa lite!
Kan hända att jag återkommer lite under morgondagen ännu!

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Ååå! Ni ska ha världens bästa semester!!

    SvaraRadera
  2. "Efaristo" Jenny! ;)
    Det verkar ju som om det blir varmt här också från och med söndag, så ni ska ha det så skönt ni med! :)

    SvaraRadera