tisdag, maj 15, 2012

Det tar sig...

...det är varmt där ute! Liksom på riktigt! Det blåser ju inte ens!

Det till ära ska jag bjuda på feelisfoto från Hawaii!
Kolla in grinet! :)
Hang loose baby, hang loose!

Träning måndag
- Spinning 45 min 
- Core 30 min 
och då snackar vi HC spinning och HC Core...

Träning idag
- Löpning 6km (44 minuter)
- Styrketräning (armar, axlar, bål) 40 minuter
- Löpning 2km (14 minuter)

Oasis och jag vill bara säga en sak ännu ikväll:
Hey! Stay young!

Cheers mates!

3 kommentarer:

  1. Och jag som trodde det skulle vara en Vasa bild och att sommaren typ kommit dit. Men Hawai var ju inte helt fel det heller. Bra start på träningsveckan minsann!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju legat raklång mestadels...

    SvaraRadera
  3. Snorkkis: Heh. Nå det ÄR de facto varmt, men träden har inte slagit ut ännu så det ser inte så värst somrigt ut.

    Cecilia: :/ Snart är du på tårna igen! :D

    SvaraRadera