onsdag, maj 30, 2012

Pre-marathon

Åååh. Jag har inte tränat sedan lördag. Jag har bara jobbat och sovit. Mammaspring kutar omkring och är jättepigg och jätteduktig! Snorkkis shortsar omkring i självaste maratonstaden. Kaaja, säg att du inte tränat sedan helgen. Och om du har det: Ljug om det!

Det var meningen att jag skulle iväg på Body Balance och stretch på söndag, men jag somnade istället kring 16 och fortsatte med det till ~20. Sedan smög jag omkring här hemma en kvart och sedan tog jag John Blund i handen och sov till nästa morgon.

Måndag jobbade jag till 20 och igår var jag och besökte en kollega och deras mysiga och nästan splitternya son. Idag? Idag tvättar jag kläder och äter dajmkaka. Imorgon är det sista chansen att sticka ut på ens en lillan liten en. Fredagen spenderas i buss och båt och sedan är det Doomsday.

"Good times are ahead!
Or behind.
Because they sure aren't here."

-Garlfield the Cat-

4 kommentarer:

  1. Äh, det går nog bra ska du se :) Det är ändå inte träningen den sista veckan som räknas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå jo, det har du nog rätt i. :)

      Radera
  2. Ja. Sprang igår, men annars är jag typ sjuk eller nått. Gick hem tidigare från jobbet idag för att sova mig frisk. Feeling better? Men, jag har inga planer på att ge mig än så länge. Äter blåbärspaj och vilar mig frisk. P.s. Det blev ingen bodybalance för mig heller fast jag dyrt och heligt lovade. Men, det som vi inte har tränat in tidigare kommer vi inte att träna till oss veckan innan loppet heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det! Hejja hejja! Jag sticker imorgon så jag vill önska dig ett toppen lopp och att du får vara frisk innan, under och efter det hela också! Puss och kram!

      Radera