söndag, mars 29, 2009

~14km?

Nåjo, jag sprang ju vilse! Den där vägen där jag skulle ta av till vänster fanns ju inte! Jag fick helt kallt springa vidare och förbi Hartman och in i gamla vasa - korsnäståget - aspnäs - roparnäs - sandviken -centrum! Vet inte om det blev 14 km för Vasa stads karttjänst fungeraa inte just nu, men jag var ute i 101 minuter och man skaulle vara minst 100 minuter...så vi får se lite senare då!

By the way, energi-depåerna tankades (för löpningen) med kaffe, 4 st special-muffins, turkisk yogurt och sockerfri blåbärssoppa! Med mej på rundan hade jag en tvålspruta saltvatten och en tvålspruta vatten! Jag kallar dom tvålsprutor eftersom de ser ut som Bliw:s de där "tvålflaskorna" som man trycker på så kommer det tvål ut...vet ni?

Yes, nu ska jag fylla på energibehållarna med mat, vet inte vilken sort ännu bara!

Ha en bra fortsättnign på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar