söndag, mars 22, 2009

Pigg-trött...

God morgon, denna underbara soliga söndags morgon!

Jag känner mej sådär pigg och trött samtidigt. Känner mej pigg eftersom jag vaknade av mej själv och kunde inte somna om och känner mej trött eftersom jag känner att jag gärna hade somnat om! Vet ni?

Hur som helst är det lång-lenkki som gäller idag! Den ökas med två kilometer, nästan, varje söndag ända upp till 30km! Försöker dock att inte tänka på den 30km:s lenkkin riktigt ännu med risk för att bli utmattade av bara tanken...det är en ganska lång sträcka ändå!

Idag är det då 12km som ska avverkas, solen skiner och termometaren visar +1 grader Celcius och det verkar inte blåsa vidare mycket. Detta betyder att det kan bli stundom ganska varmt på solsträckorna så det gäller att planera klädseln! ...hmm, jag får nog fundera över det lite.

Energin som ska ta mej igenom dessa 12 km kommer från 1 kopp kaffe, 3 ägg (scrambled) och två stycken special-kardemumma-muffins! Vätskenivåerna tankas som bäst och om ungefär en timme bär det av!

Jag återkommer med efter lenkkin!

Gå ut och njut av solen nu om ni har vädret på er sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar