lördag, mars 14, 2009

Lördagsrutiner

Såja, så var det lördag igen då! Denna veckas träning har inte riktigt följt programmet med anledning av maginfluensa i början av veckan. Urk, det var inte trevligt, har inte haft maginfluensa sedan jag var typ 5 år...Nåja, jag mår bra nu i alla fall och kommer att springa den första "lång-lenkkin" på 10 km imorgon, oavsett hur min axlar mår. Just nu mår de inte så bra men planen är att få bort värken med liniment och värktabeltter!

Ja, tillbaka till rubriken då, lördagsrutiner. På lördagar brukar jag alltid åka och hälsa på mina morföräldrar, det kommer jag att göra idag också. Sedan bär det väl av till butiken där jag idag skall införskaffa en balansbräda för att kunna få upp rörligheten i mina leder. Sambon åkte för några timmar sedan iväg till Manchester för att se Manchester-Liverpool matchen, så det blir väl en lite halvtråkig hemmakväll för min del senare idag. Eventuellt (högst antagligen) spenderar jag kvällen här vid datorn och filar på min nya blogg :)

Nu ska jag i alla fall baka mandel-muffins (mjöl- och sockerfria) och sedan bär det av till morföräldrarna! Ha det gött!

1 kommentar: