torsdag, mars 26, 2009

Löpningen idag

Blähää, det var inget vidare idag heller på träningen...då jag skulle ta djupare andetag så var det som om lungvolymen inte räckte till. I och för sig var det kallare där ute idag också och det kändes faktiskt bättre efter 5km då jag började med koordinationsloppen. Det är ändå väldigt obehagligt att inte få den mängd luft man vill ha eller tror att man ska få, förstår ni?
På söndag är det 14 km som gäller så jag hoppas att den här fasen eller vad det nu är har gått över vi det laget, annars blir det en tuuung långlenkki.

Städningen är nästan klar, jag har att dammsuga och tvätta av golven nu bara så är det färdigt :)
Jag har alltså röjt i skåpen nästan hela dagen och torkat damm, därför har jag inte hunnit till dammsugningen än!

Ja, nu blir det att hänga upp byket och sedan slinka ner under det nya täcket i de nya Liverpool lakanen!

God natt på er!

2 kommentarer:

  1. Det går säkert riktigt bra nästa gång ska du se. Iaf brukar det gå bättre efter att man haft lite motgångar. :) 14 km! Oh my...Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny, tror nog att du har rätt! :) Söndags-rundan ser jag fram emot, ur ett utmaningsperspektiv! ;)

    SvaraRadera