tisdag, mars 31, 2009

Jag hade ju glömt styrketräningen...

Hallå i vårvädret!

Idag var det ju löpningsdags! 7 km stod det på agendan och det var riktgit skönt idag, det är soligt där ute, det är varmt och stadens gubbar tvättar av gatorna! Jag såg fram emot att hoppas raka vägen i duschen men så föll mitt öga på träningsprogrammet och där stod det att jag skulle styrkträna också! I och för sig blev det ingen tung träning för den skull, det är bara den där psykiska bördan när man redan ställt sig in på nåt heeelt annat... Nåväl, bra gick det i alla fall, så jag tror inte jag behöver flytta tisdagsträningen till någon annan dag nu då heller! :)

Sambon kommer hem från sin kursresa idag och jag hade snällt lovat honom att det skulle finnas kvarg då han kommer hem, så jag ska ta mej en dusch nu och sedan lagar jag hallonkvarg åt favoriten :)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar