måndag, mars 16, 2009

Ouch! ...eller hur det nu stavas...

Jag var så himla trött i morse att jag inte ens märkte vilken fruktansvärd träningsvärk jag hade i låren! Jag sitter på en sadelstol på jobbet så alla rörelser går ganska mycket via lårmusklerna, så där satt jag (då jag inte stod skällde på vår faktura-scanner) och släppte ett "Aj" med jämna mellanrum ifrån mej...

Jobbet ja, missförstå mej rätt nu gott folk, jag dundertrivs på mitt jobb! Det är t.o.m. roligt att fara till jobbet vissa dagar, men guuuud va skönt det ska bli att få vara vinterledig nästa vecka! :) Jag ska sova, inte hela dagen men till kl. 9 åtminstone! Jag ska röja i skåpen, det är nog ack så skönt och rensande då man får göra det i lugn och ro, och inte för att man måste! Jag ska umgås med vänner, mina härliga fina vänner :) och sist men inte minst ska jag träna! Vilken plan va?

Idag är ingen träningsdag, den ifaller först imrogon och det såg ut att vara ett lättsamt pass på 5 eller 6 km! Egentligen borde jag ju kanske fara ut och lunka 4-5 km så att träningsvärken skulle lossna, men jag tänker ha lite ont idag och se på 70´s show och kanske tvätta en maskin kläder! Dessutom har favoriten kommit hem från sin resa så jag tänker umgås lite med honom också! :)

Ha det så mysigt så länge! Det tänker jag i alla fall!

2 kommentarer:

  1. wow! har du börjat blogga, härligt! Ännu en blogg att läsa:) Tightsen du frågade om är faktiskt lite glansigare än det ser ut på bilden (eller den mindre bilden gör dem ganska långt rättvisa), så de är lite som en blandning av latex- och lädertights.. Om jag minns rätt så har jag köpt mina på Gina Tricot. Men H&M och Lindex har i alla fall haft liknande vet jag.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag tänkte att det kunde vara en bra idé för min motivation och träningsfrekvensen att blogga min väg mot maratonloppet :)
    Tack för tipset, om tightsen alltså! ;)

    SvaraRadera